Buried Secrets Of The Bible With Albert Lin
Albert Lin zoekt de waarheid achter twee verhalen van de Bijbel. Zouden er echte gebeurtenissen ten grondslag kunnen liggen aan het scheiden van de Rode Zee en de vernietiging van Sodom en Gomorra? Om deze mysteries op te lossen, zal Albert door middel van satellieten en ruimtetijdperktechnologie onder het aardoppervlak kijken om geheimen te onthullen die al duizenden jaren begraven liggen.