Fais pas ci, fais pas ça
Een portret van het dagelijks leven van twee stellen en hun kinderen. Het eerste stel, de Bouleys, verwerpt de strenge opvoeding die ze zelf gekregen hebben, en het tweede, de Lepics, is best tevreden met waar ze terechtgekomen zijn, en houdt het bij de oude opvoedingsmethoden. Probleempje: ze blijken vaak niet op de hoogte te zijn van moderne normen en waarden.