Kiff
De serie volgt Kiff, een optimistische eekhoorn die zo gedreven is om te leven dat ze op ontelbare avonturen in haar stad gaat, samen met Barry, haar geweldige konijnenvriend. In een wereld waar dieren en vreemde magische wezen de dag proberen door te komen, probeert het duo school, relaties en hun vaak excentrieke gemeenschap te overleven.