Mees Kees
Herkenbare thema’s als pesten, verliefd zijn en verkering krijgen, of van die typische dingen als schooluitjes, sponsorlopen en feesten zijn ook aan de orde van de dag in de klas bij Mees Kees. De jonge leraar probeert om spelenderwijs les te geven. De directrice, Dreus, is het daar vaak niet mee eens. Gelukkig kan meester Kees bij uitdagingen altijd rekenen op zijn energieke leerlingen.
Na vier succesvolle films zijn de avonturen van Mees Kees en zijn leerlingen ook te zien in een serie. Herkenbare thema’s als pesten, verliefd zijn en verkering krijgen, of van die typische dingen als schooluitjes, sponsorlopen en feesten zijn ook aan de orde van de dag in de klas bij Mees Kees. De jonge leraar doet vooral leuke dingen in de klas, met de bedoeling om spelenderwijs les te geven. De directrice van de school, Dreus, is het daar vaak niet mee eens en kan dat niet altijd waarderen. Gelukkig kan meester Kees bij uitdagingen altijd rekenen op zijn energieke leerlingen, die met hun creativiteit, humor en enthousiasme alles weten op te lossen.