DocuserieMisdaad
De prijswinnende journaliste Mariana van Zeller onderzoekt hoe het er binnen de gevaarlijkste zwarte markten ter wereld aan toe gaat. In elke aflevering duikt ze in een andere onderwereld – van de handel in lichaamsdelen tot huurmoordenaars, sextortion en de smokkel van bruiden – om de hoofdrolspelers te ontmoeten, de gang van zaken te leren kennen en om de schaduweconomie van de wereld, die miljarden waard is, beter te leren begrijpen.