Casper
Hoewel het eenzame spookje Casper alleen op zoek is naar een vriendje om mee te spelen, jaagt hij tot zijn grote verdriet de mensen keer op keer de stuipen op het lijf. Totdat ‘Kat’ (Christina Ricci) in Casper’s spookhuis ‘Whipstaff Manor’ komt wonen.