Antwone Fisher
Geïnspireerd door de waargebeurde levenservaringen van het titelpersonage, vertelt Antwone Fisher het meeslepende verhaal van een gekwelde marinier die het bevel krijgt om vanwege zijn gewelddadige temperament naar een marinepsychiater te gaan. Hij kan niet weten dat zijn eerste bezoek aan de dokterspraktijk hem zal leiden naar een opmerkelijke, emotionele reis om zijn pijnlijke verleden onder ogen te zien en een band te scheppen met de familie die hij nooit heeft gekend.