E.T. The Extra-Terrestrial
Een buitenaards wezentje dat drie miljoen lichtjaren van huis de weg is kwijtgeraakt. Een eenzaam tien jaar oud jongetje neemt hem mee naar huis. Twee levens die nooit meer hetzelfde zijn na dit tijdloze avontuur: een vriendschap die alle grenzen overschrijdt. Steven Spielberg nodigt u uit om één van de meest populaire films aller tijden te vieren.