Hitler's Death Squad
Een diepe duik in de horror en chaos van het laatste oorlogsjaar. Deze film zal het laatste jaar van de Das Reich-divisie doen herleven. Terwijl ze Frankrijk doorkruisen om Normandië te bereiken, plegen ze de ene massamoord na de andere.