Invincible
Invincible is gebaseerd op het inspirerende, waargebeurde verhaal van Vince Papale, een gewone man die tegen alle verwachtingen in een unieke kans kreeg om de ultieme fantasie van elke sportfan te ervaren. De armoedige Vince (Mark Wahlberg) heeft betere tijden gekend, net als de stad waar hij woont en zijn geliefde NFL-team. Maar als de nieuwe coach van de Philadelphia Eagles, Dick Vermeil (Greg Kinnear) een ongekende open try-out aankondigt, haalt de 30-jarige barman, die op school nooit football gespeeld heeft, het team. Nu heeft Vince zowel zijn doorzettingsvermogen en taaie karakter als zijn enorme hart nodig om te overleven in de wereld van het professionele football, waar heel veel op het spel staat.