We Are Now
De zeventienjarige Laura en haar vriendinnen zijn in het laatste jaar van de middelbare school. Laura en Olli hebben verkering, maar Laura's gevoelens zijn niet altijd zo duidelijk en diepgaand als ze zou willen. Ze is onzeker en voelt zich tegelijkertijd aangetrokken tot Daniel. Als Olli dat in de gaten krijgt, escaleert de situatie.