The Sentinel
Een ervaren geheim agent, gecompromitteerd door zijn affaire met de presidentsvrouw, wordt beschuldigd van poging tot moord op de president.
Er is nog nooit een verrader geweest binnen de Amerikaanse geheime dienst… tot nu toe. En het bewijs leidt naar Pete Garrison, één van de meest vertrouwde agenten. Garrison slaat op de vlucht, met twee genadeloze inspecteurs op zijn hielen, en moet alles op alles zetten om zijn naam te zuiveren en een aanslag op de president te verijdelen voor het te laat is!