The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Kijk samen met Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth en Benedict Wong naar hoe Marvel Studios’ She-Hulk: Attorney at Law tevoorschijn is getoverd en gevormd. Ontdek hoe de She-Hulk-bedenkers de lastige toon van de serie aanpakten en de eerst echt komische Marvel-serie hebben afgeleverd – een die moedig ‘de vierde muur doorbreekt’ om het publiek te woord te staan!
Kijk samen met Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth en Benedict Wong naar hoe Marvel Studios’ She-Hulk: Attorney at Law tevoorschijn is getoverd en gevormd. Ontdek wat ervoor nodig was om Jennifer Walters’ groenere zijde in al haar gamma-gevoede glorie te tonen, terwijl Tatiana een schitterende optreden geeft in een ‘motion capture suit’, zodat visuale-effectenkunstenaars hun transformerende magie los konden laten in de nabewerking. Ontdek hoe de She-Hulk-bedenkers de lastige toon van de serie aanpakten en de eerst echt komische Marvel-serie hebben afgeleverd – een die moedig ‘de vierde muur doorbreekt’ om het publiek te woord te staan! MCU-veteranen Mark Ruffalo en Tim Roth bespreken hoe She-Hulk nieuw leven geblazen heeft in hun iconische rollen als Bruce Banner/Hulk en Emil Blonsky/Abomination, En fanfavoriet Charlie Cox verteltt over de spannende herintroductie van de burgerwacht Daredevil. Dit alles en meer staat kijkers te wachten in ASSEMBLED: The Making of She-Hulk.