The Mummy
Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film over de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze voorgoed begraven was, wordt een prehistorische prinses (Sofia Boutella) wakker in haar graftombe diep onder de woestijn. Met een mix van spektakel en spanning leidt deze verbeeldingsrijke moderne uitvoering ons een nieuwe wereld vol goden en monsters binnen.