Resident Evil: Afterlife
Alice (Milla Jovovich) keert terug in het vierde deel van de Resident Evil-saga. Nu, zonder bovenmenselijke krachten, sluit ze zich aan bij mede-overlevenden Claire en Chris (Ali Larter en Wentworth Miller) om de legers van de Ondoden te bestrijden en de Umbrella Corporation te verslaan, die het virus gecreëerd heeft dat hen tot leven heeft gewekt.
Het vierde deel van de ontzettend succesvolle franchise, Resident Evil: Afterlife, is opnieuw gebaseerd op de razend populaire videogameserie. In een wereld die wordt geteisterd door een virusinfectie waarbij slachtoffers veranderen in Ondoden, zet Alice (Mila Jovovich) haar reis verder om overlevenden te vinden en hen in veiligheid te brengen. Haar dodelijke strijd met Umbrella Corporation bereikt een nieuw hoogtepunt, maar Alice krijgt onverwachte hulp van een oude vriend. Een nieuwe aanwijzing die een veilige haven belooft, leidt hen naar Los Angeles. Wanneer ze daar aankomen, blijkt de stad echter overspoeld door duizenden Ondoden. Alice en haar medestanders staan op het punt in een dodelijke val te lopen.