Assembled: The Making of The Marvels
Maak een intergalactische reis met de cast en crew van The Marvels, terwijl ze hun ervaringen delen over het maken van deze vreemde en prachtige film. Neem een kijkje bij alle productieafdelingen en ontdek hoe ze complexe vechtscènes, buitenaardse levensvormen en de meest uitgebreide sets ooit creëerden. Van dansfeesten tot kittendagen, de cast en crew hadden een onvergetelijke tijd bij het maken van de film. Ontdek het allemaal wanneer je je verdiept in Assembled: The Making of The Marvels.