The Contestant
The Contestant vertelt het ongelooflijke waargebeurde verhaal van een man die 15 maanden lang vastzat in een kleine kamer. Hij zat daar naakt, uitgehongerd en helemaal alleen. Hij had niet door dat zijn leven werd uitgezonden op de nationale tv in Japan, voor meer dan 15 miljoen kijkers per week.