The Making of Moon Knight
Sluit je aan bij Oscar Isaac en Ethan Hawke die onthullen hoe Moon Knight van Marvel Studios nauwgezet tot leven werd gebracht. Door inzichtelijke interviews met cast en crew, samen met meeslepende beelden van de set, haalt ASSEMBLED het doek omhoog voor deze baanbrekende serie. Bovendien bevat The Making of Moon Knight een openhartig 'rondetafelgesprek' met de regisseurs van de serie.
Sluit je aan bij Oscar Isaac en Ethan Hawke die onthullen hoe Moon Knight van Marvel Studios nauwgezet tot leven werd gebracht. Door inzichtelijke interviews met cast en crew, samen met meeslepende beelden van de set, haalt ASSEMBLED het doek omhoog voor deze innovatieve en baanbrekende serie. Ga terug naar de oorsprong van de comic van het personage met de cape en luister naar hoe het creatieve team van de serie bepaalde elementen heeft aangepast om het geestverruimende verhaal van Moon Knight vorm te geven. Ontdek samen met Oscar Isaac zijn benadering van het portretteren van dubbele persoonlijkheden die in hetzelfde lichaam zijn ondergebracht, en wees getuige van de zorg die eraan werd besteed om geestelijke gezondheidsproblemen op een respectvolle, zinvolle manier aan te pakken. Bezoek de enorme en gedetailleerde sets van de productie, die ook dienden om een ​​belangrijk thema van de show te versterken: de oude Egyptische mythologie. Maak kennis met May Calamawy die in deze serie de eer heeft om de eerste Egyptische superheld van het MCU te spelen: The Scarlet Scarab. Bovendien bevat deze aflevering van ASSEMBLED een uniek 'rondetafelgesprek' met de regisseurs van Moon Knight, die een nog openhartiger gesprek voeren over hun geïnspireerde werk aan het epische project. Dit alles en nog veel meer is te vinden in ASSEMBLED: The Making of Moon Knight.