I Think I Love My Wife
Een getrouwde man (Chris Rock) die fantaseert over seks met andere vrouwen wordt op de proef gesteld wanneer de voormalige minnares van een oude vriend bij hem langskomt. Een grappige en intrigerende kijk op het geluk en de pijn van het huwelijk en van relaties.
Richard Cooper (Chris Rock) is een succesvolle beleggingsbankier met een prachtige, intelligente vrouw en twee bloedjes van kinderen. Het lijkt alsof hij het heeft gemaakt in zijn leven, maar met de lange uren onderweg van de buitenwijk naar het centrum van New York, eindeloze vergaderingen, poepluiers en The Wiggles op tv, kan Richard maar aan één ding denken: vrouwen.