Jamie's Festive Feast
Na kerst volgt een spetterend einde van het jaar. Niet alleen met vuurwerk, maar ook met eten en drinken. Maar eerst volgen de luie winterdagen die tussen kerst en oud en nieuw ziten. Jamie’s Festive Feast draait dan ook om comfort food voor de luie winterdagen, het opmaken van restjes en nagenieten.