Robo Mundial
Na zijn spaargeld te hebben opgemaakt om zijn zoon mee te nemen naar het komende WK, is Lucho enorm teleurgesteld als zijn voetbalgekke land, Argentinië, wordt gediskwalificeerd vanwege een sanctie. Lucho wil zijn zoon z'n dromen teruggeven en Argentinië terugbrengen naar het toernooi, en geeft leiding aan het bizarste plan in de sportgeschiedenis om de Wereldbeker te stelen.
Na zijn spaargeld te hebben opgemaakt om met zijn zoon naar het komende WK te reizen, kijkt Lucho vol ongeloof toe hoe zijn land, Argentinië, wordt gediskwalificeerd vanwege een sanctie tijdens de kwalificatiewedstrijden. Met niets te verliezen besluiten Lucho en zijn collega's — een groep nietsnutten die hun baan dreigen te verliezen — het recht in eigen hand te nemen. Hun plan? De Wereldbeker stelen tijdens een promotietour in Argentinië met als doel La Albiceleste terug te krijgen op het WK en de eer van hun land te herstellen.