Hidden Algeria: The Sahara
Hidden Algeria biedt een intieme verkenning van Algerije, van zijn levendige hoofdstad Algiers tot zijn kuststeden en uitgestrekte Sahara-woestijn. Duikend in zijn rijke geschiedenis, diverse landschappen en culturele tradities, onthult deze driedelige reisgids de verborgen schatten en oude wonderen van het land, dat zich uitstrekt over meer dan 1200 mijl adembenemend terrein.