Big Mouth
Een advocaat met een winstpercentage van tien procent raakt verwikkeld in een moordzaak en wordt van de ene dag op de andere de beruchte en geniale oplichter Big Mouse. Om te overleven en zijn familie te beschermen, probeert hij de ware aard te onthullen van de bevoorrechte mensen die betrokken zijn bij een enorme samenzwering.