Street Kings
Wanneer bewijsmateriaal een ervaren politieagent van de LAPD beschuldigt van de executie van een collega, wordt hij gedwongen het op te nemen tegen de politiecultuur waar hij al zijn hele carrière deel van uitmaakt.
Een meedogenloze maar integere rechercheur ontdekt dat zijn charmante mentor zowel hem als andere politieagenten erin heeft geluisd om zijn buit veilig te stellen en dat hij probeert te voorkomen dat hij wordt vervolgd door zijn leidinggevenden. De naïeve maar toegewijde collega van de rechercheur is ten dode opgeschreven, maar een onderzoek door een rechtvaardige officier van justitie heeft verrassende gevolgen.