Onafgemaakte zaken
Drie ondernemers op zakenreis naar Europa komen de gekste obstakels tegen die je maar kunt verzinnen in deze waanzinnige komedie met Vince Vaughn, Dave Franco en Tom Wilkinson in de hoofdrol.
In deze schandalige buddy-komedie schittert Vince Vaughn als een ondernemer die met twee collega's (Dave Franco en Tom Wilkinson) naar Europa reist om de belangrijkste zakelijke deal van hun leven te sluiten. Maar de reis loopt enorm uit de hand als het ongelukkige trio allerlei gekke obstakels tegenkomt, waaronder vechtpartijen in bars, hotelescapedes, buitenlandse gps-aanwijzingen en een wereldwijd fetisjfestival!