101 Echte Dalmatiërs
Pongo en Perdita zijn dolblij met de komst van 15 puppy's. Maar als bontliefhebster Miss De Vil het nest ontvoert - en elke andere dalmatiërpuppy in Londen - moeten de dieren van de stad hen redden.