700 Sharks
In Polynesië patrouilleert de grootste school haaien - ongeveer 700 stuks - in de wateren. Volg een team van wetenschappers wanneer ze deze dieren 's nachts, als ze het agressiefst zijn, bestuderen om hun jachtstrategieën en sociale gedrag te ontdekken. Het resultaat: onvoorstelbaar gedrag dat nog nooit eerder gezien is of op camera vastgelegd is.