A Civil Action
Jan Schlichtmann is een cynische, dure letseladvocaat die alleen voor het grote geld gaat, en voor zaken die hij veilig buiten de rechtszaal kan schikken.
Jan Schlichtmann is een cynische, dure letseladvocaat die alleen voor het grote geld gaat, en voor zaken die hij veilig buiten de rechtszaal kan schikken. Zijn nieuwste zaak lijkt eenvoudig, maar Schlichtmann raakt al snel verstrikt in een epische juridische strijd – en hij is bereid zijn carrière, reputatie en al zijn eigendommen op het spel te zetten voor de rechten van zijn cliënten. Deze meeslepende, alom geprezen hit met Robert Duvall, William H. Macy en John Lithgow zal je op het puntje van je stoel houden.