A Cool Dry Place
Het leven van een alleenstaande vader wordt overhoop gehaald als hij moet kiezen tussen twee vrouwen: de ex-vrouw die hem heeft verlaten, of zijn nieuwe vriendin.
Soms moet je alles kwijtraken om erachter te komen wat echt belangrijk is. Een knappe advocaat (Vince Vaughn) komt in een liefdesdriehoek terecht en moet kiezen tussen zijn ex-vrouw (Monica Potter) die hem terug wil en zijn sexy jonge vriendin (Joey Lauren Adams) die hem helemaal voor zichzelf wil.