A Perfect Day
Een groep hulpverleners probeert de watervoorziening van een verlaten gemeenschap in een Bosnisch oorlogsgebied te redden. Nieuwkomer Sophie doet alles om te helpen, ouwe rot in het vak Mambrú wil het liefst naar huis, Damir wil dat de oorlog stopt en B… die heeft eigenlijk geen flauw idee wat hij wil. Humor, drama, liefde, gevaar en hoop: het komt allemaal samen op een perfecte dag.