A Simple Twist of Fate
Een hartverwarmende film over een alleenstaande vader die de vreugde en de pijn van het vaderschap ontdekt wanneer hij een dochter adopteert.
Publieksfavoriet Steve Martin schittert in deze hartverwarmende film over een alleenstaande vader die de vreugde en de pijn van het vaderschap ontdekt wanneer hij een dochter adopteert. Alles loopt op rolletjes met deze bijzondere relatie, tot een lokale politicus probeert tussenbeide te komen. De strijd om een gezin te blijven, versterkt de band tussen vader en dochter. De meeslepende film A Simple Twist of Fate heeft een sterrencast met fantastische rollen voor Gabriel Byrne, Stephen Baldwin en Catherine O’Hara.