Acquaria
In de verre toekomst heeft de mens zoveel schade in de natuur aangericht dat er niets meer over is van de waterreserves. Omdat het zo waardevol is, is de zoektocht naar water voor Sarah (Sandy) en Kim (Junior Lima), twee jongeren uit het mysterieuze Acquaria, het belangrijkste waar ze zich mee bezighouden.