Adam
Een heerlijk romantisch verhaal over twee vreemden op zoek naar een bijzondere band. Adam (Hugh Dancy) is een briljante maar onhandige sterrenkundige, die uit zijn beschermde leventje wordt gehaald door zijn mooie, extraverte nieuwe buurvrouw Beth (Rose Byrne).