All About Steve
Na een korte date besluit een briljante maar sociaal onbeholpen vrouw dat CNN-cameraman Steve haar ware liefde is. Aangezien Steves baan hem naar heinde en verre brengt, doorkruist ze het land en duikt ze op in mediafreakshows terwijl ze hem ervan probeert te overtuigen om van haar te houden. Dat streven mislukt, maar ze komt terecht bij enkele buitenbeentjes die haar waarderen zoals ze is.