…Altrimenti ci arrabbiamo!
Twee vrienden, Bud Spencer en Terence Hill, eisen van een plaatselijke misdaadbaas dat hij ze een nieuwe buggy geeft omdat zijn bende hun buggy heeft vernield. De baas weigert, op aanraden zijn adviseur. Hij stuurt zijn hulpjes om korte metten te maken met het duo, maar de twee delen op hun beurt rake klappen uit. Elke confrontatie wordt vergezeld door de pakkende muziek van Oliver Onions.
"We willen onze buggy... anders worden we boos!" Het legendarische duo Bud Spencer en Terence Hill geeft deze waarschuwing aan de plaatselijke misdaadbaas die hun gloednieuwe rood met gele duinbuggy kapot heeft gemaakt. Maar de baas is niet van plan toe te geven en dan heb je de poppen aan het dansen. Deze klassieke cultfilm zit van begin tot eind vol keiharde stompen, rake klappen en goeie grappen, en daarbij komt ook nog eens de aanstekelijke muziek van Oliver Onions. Het steekspel op de motor, een moderne versie van de middeleeuwse, legendarische ridderduels, de acrobatische autoraces, de vechtpartij in een boksschool, de ongelukkige sluipschutter 'Paganini' en de laatste ronde waarin de baas ze zelfs twee nieuwe duinbuggy’s geeft, zijn slechts een paar van de onvergetelijke scènes. Maar er is nog meer. Ben en Kid maken een paar rondjes over de parkeerplaats van het pretpark, waar ze onbedoeld een van de buggy's vernielen. Uiteindelijk strijden Ben en Kid opnieuw in een vriendschappelijk bier-en-hotdogduel over wie de overgebleven buggy wint.