An Innocent Man
Tom Selleck speelt een aangrijpende rol als Jimmie Rainwood, een doorsnee burger wiens leven een nachtmerrie wordt als hij erin geluisd wordt door een paar corrupte agenten en naar de gevangenis gestuurd wordt voor een misdaad die hij niet begaan heeft. Zijn leven is verscheurd en Rainwood zweert wraak. Hij zweert terug te vechten en wil gerechtigheid voor de corrupte agenten die hem erin geluisd hebben, koste wat het kost. Uiteindelijk riskeert Rainwood alles om zijn normale leven terug te krijgen en voor eens en altijd te bewijzen dat hij onschuldig is.