Annapolis
Een nieuwe student op de meest elitaire militaire academie van Amerika begint aan een zware reis omtrent discipline en opleiding.
Annapolis is een inspirerend verhaal dat je geboeid zal houden, vol intense spanning over moed en eer. Het is al moeilijk om op de meest elitaire militaire academie van Amerika te komen, maar overleven achter die muren is zo goed als onvoorstelbaar. De jonge Jake Huard (James Franco) wist altijd dat hij had wat nodig was om te slagen, maar eenmaal binnen wordt alles wat hij wist op de proef gesteld op manieren die hij niet voor mogelijk had kunnen houden. Tussen hem en zijn ambitie om officier bij de U.S. Navy te worden, staat zijn compagniecommandant, cadet Cole (Tyrese Gibson), een meedogenloze en genadeloze, door de strijd getekende marinier. Op spannende en opzwepende wijze bevestigt Annapolis de kracht van het geloven in je dromen.