Another Stakeout
Terwijl ze een universiteit bezoekt met Emmalin, komt Claudia Joy een oude bekende tegen. Roland bereidt zich voor op Sara Elizabeths eerste verjaardag, die perfect moet zijn voor Joan, die het feestje via videochat zal bijwonen. Pamela zoekt naar informatie over hoe haar leven zal veranderen als ze gaat scheiden. Denise krijgt laat in de nacht een telefoontje over mogelijk huiselijk geweld.