Anywhere but Here
Adele is een flirtgrage dromer. Haar dochter Anne is een stille en serieuze realist. Op het eerste gezicht lijken ze als water en vuur, maar diep vanbinnen hebben ze veel met elkaar gemeen. 'Susan Sarandon is magnifiek' (New York Times) en 'Natalie Portman lijkt te zweven' (NY-1) in dit grappige en hartverwarmende verhaal over een moeder die het beter weet en een dochter die het nog beter weet.