Area 51: The Cia's Secret
Area 51 was altijd een van de meest geheimzinnige plekken op aarde. Met behulp van recent vrijgegeven documenten van de CIA laat deze toonaangevende documentaire zien wat er precies gebeurde in het onderzoekscentrum, sinds het in 1955 geopend werd.