Artemis Fowl
Disney’s Artemis Fowl, gebaseerd op het geliefde boek van Eoin Colfer, is een fantastisch en boeiend avontuur. Het volgt de reis van het 12-jarige genie Artemis Fowl, een afstammeling van een lange lijn van meestercriminelen. Artemis is op zoek naar zijn vader die op mysterieuze wijze verdwenen is.