Assassin's Creed
Michael Fassbender speelt de hoofdrol in deze actie-avonturenfilm over een man die erachter komt dat hij afstamt van een eeuwenoude familielijn van Assassijnen. Gebaseerd op de succesvolle videogamefranchise.
Michael Fassbender en Marion Cotillard schitteren in deze actie-avonturenfilm, gebaseerd op de veelgeprezen videogamefranchise. Door middel van een technologie die zijn herinneringen ontgrendelt, ontdekt Callum (Fassbender) dat hij afstamt van een eeuwenoude familielijn van Assassijnen en verwerft hij dodelijke vaardigheden waarmee hij het opneemt tegen de tirannieke Tempeliersorde.