Asterix bei den Olympischen Spielen
Dit avontuur met de bliksemsnelle Asterix en zijn door toverdrank versterkte metgezel Obelix brengt hen naar het verre Griekenland. Daar hopen ze de jonge en dappere Galliër Romantix te helpen om de Olympische Spelen en het hart van de mooie Griekse prinses Irina te winnen.
Dit avontuur met de bliksemsnelle Asterix en zijn door toverdrank versterkte metgezel Obelix brengt hen naar het verre Griekenland. Daar hopen ze de jonge en dappere Galliër Romantix te helpen om de Olympische Spelen en het hart van de mooie Griekse prinses Irina te winnen. Maar de bedrieglijke Brutus staat hen in de weg, en die zal er alles aan doen om de Olympische Spelen te winnen en de macht van zijn vader Julius Caesar over te nemen.