Babylon A.D.
In de nabije toekomst brengt een huurling een mysterieuze, jonge vrouw van Oost-Europa naar New York, waar haar ware doel, om door de leider van een groeiende religie misbruikt te worden, onthuld wordt.
In de wereld van Babylon A.D. zijn de regels simpel: dood of word gedood. Toorop, een meedogenloze huurling, moet een mysterieuze vrouw over de post-apocalyptische grenzen van Oost-Europa naar de glinsterende megalopolis New York smokkelen. Constant opgejaagd, zet Toorop gedreven zijn aanval door een nachtmerrieachtige woestenij voort, enkel om een schokkend geheim te ontdekken dat de aarde op haar knieën zal dwingen.