Bad Company
Laurence Fishburne is Nelson Crowe, een CIA-agent met een dodelijke opdracht: infiltreren in een zeer geheim industrieel spionagebedrijf.
Dynamische sterren en intense gebeurtenissen brengen Bad Company in spanning. De sexy thriller die vol met gloeiend hete erotische energie zit. Laurence Fishburne is Nelson Crowe, een CIA-agent met een dodelijke opdracht: infiltreren in een zeer geheim industrieel spionagebedrijf. Eenmaal binnen werkt hij samen met Margaret Wells (Ellen Barkin), een meesterspion en verleidelijke manipulator, aan een complot om de sinistere president van de organisatie (Frank Langella) af te zetten. Een explosieve situatie, want dit gevaarlijke machtsspel leidt Crowe en Wells naar een duister mysterieus web van intriges - 'Sexy!' en schokkende moord.