Banger Sisters, The
Susan Sarandon en Goldie Hawn spelen groupies die elkaar jaren niet hebben gezien, maar nu weer samenkomen. Dit zorgt voor een hilarische botsing tussen twee culturen en zet de wereld van de twee volledig op zijn kop.
Een voormalige groupie zoekt haar vroegere partner in crime op, omdat ze straatarm is en hoopt wat geld van haar te krijgen. Door de omstandigheden raken ze opnieuw bevriend en gaan ze op een positieve manier verder met hun leven.