Başka Bir Sen
Mümtaz, een eenzame man in de veertig, ontmoet Derya wanneer ze overreden worden door een vrachtwagen en sterven. Maar dan ontwaakt hij elke dag in een ander lichaam, waarbij hij drie jaar lang iemands "laatste dag" beleeft. Op een dag komt hij Derya weer tegen bij een prijsuitreiking, zonder te weten dat ook zij al drie jaar lang andere levens herleeft.
Mümtaz is een eenzame pechvogel in de veertig. Op een noodlottige dag kruist Derya zijn pad. Geen van beiden beseft dat deze toevallige ontmoeting hun einde zal betekenen. Ze komen om wanneer ze overreden worden door een vrachtwagen. Maar deze vreemde dag is niet de laatste in Mümtaz' leven, want hij ontwaakt drie jaar lang elke dag in het lichaam van iemand die voorbestemd is die dag te sterven, zodat hij steeds weer een "laatste dag" beleeft. Drie jaar later komt hij een knappe vrouw tegen bij een prijsuitreiking, zonder te weten dat zij Derya is, de vrouw met wie hij samen is omgekomen. Net als Mümtaz wordt ook Derya al drie jaar lang elke dag wakker in een ander lichaam.