Battle of the Sexes
Emma Stone en Steve Carell geven alles wat ze hebben in dit zinderende, waargebeurde verhaal van de tenniswedstijd tussen dameskampioen Billie Jean King en voormalig herenkampioen Bobby Riggs in 1973.
Emma Stone en Steve Carell geven alles wat ze hebben in deze publiekstrekker die gebaseerd is op het zinderende, waargebeurde verhaal over de tenniswedstrijd tussen dameskampioen Billie Jean King (Stone) en voormalig herenkampioen Bobby Riggs (Carell) in 1973. Vol lef, humor en scherp vernuft is Battle of the Sexes een triomfantelijke viering van de historische wedstrijd die het spel veranderde.