Beaches
Werelden van elkaar verwijderd in zowel levensstijl als locatie, ondergaat de vriendschap tussen de onstuitbare C.C. Bloom en de nette en verlegen Hilary Witney hoogte- en dieptpunten in een leven vol voor- en tegenspoed.