Beatriz at Dinner
Een immigrant uit een arm stadje in Mexico ontmoet tijdens een etentje een stinkend rijke, arrogante vastgoedontwikkelaar die er niet voor terugdeinst om mensen uit de weg te ruimen. Hun werelden botsen met elkaar en hun levens zullen nooit meer hetzelfde zijn.